15 saker som du kanske inte visste om mig:

- Jag fyller 19år om 1h & anser det väldigt onödigt.
-  Jag föddes med tänder. 
- Jag älskar tequila.
- Jag har väldigt lågt blodtryck & blodsocker.
- Jag har hoppat av frisörinriktningen.
- Jag kan sluta röka flera gånger i månaden.
- Jag älskar thomas di leva, men även dimmu borgir & allt där emellan.
- Jag har tidigare haft väldigt mycket problem med panikångest.
- Jag har börjat anse att det är slöseri med tid att bli kär.
- Jag har extremt dåligt morgonhumör. 
- Jag klarar mig inte mer än 3h utan kaffe.
- Jag längtar tills skolan är över & det är dags för jobb.
- Jag kan bli dödligt arg på homofober.
- Jag har extrem mus/rått fobi.
- Jag anser att jag har ett rätt underbart liv, trots att jag är duktig på att klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0