Lite av varje.

Borde inte ens vara uppe nu, borde inte ha vart uppe i 2h. Specielt inte eftersom jag lyckades somna först för 4h sen, men jag är på topp! Igår bakade jag & min syster massa goda bullar, första gången jag gör bullar & första gånen jag ens lyckas med nåt i bakväg. 


För övrigt var jag med elinn och hon mosade även in sig på sin sida av sängen, tusan jag som vant mig vid att sova själv.. nästan iaf. 
S- neeej, släng inte ner min rosa nini, den ska ligga här.
elinn&jag är otroligt söta med en gigantisk rosa kanin mellan oss.
S- sluta ha dina tår halvt uppe i min röv.
E- ähe åh fan, dina ben är överallt. Vad är min vita kudde?!
ocb 10h senare, toppat med lite big brother..
Elinn med extremt upprörd röst -asså vafan gjorde Nicke Borg i melodifestivalen, alla som är med där sjunker i mina ögon. Vafan ska sångaren i backstreet boys göra där?!


Dooh, orkar inte mer. Ska försöka plugga.. Lät enklare igår att säga "men jag tar det på min sovmorgon".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0