Nitton år.

Idag fyllde jag visst år ja, fast känns egentligen inte alls som det. Firade i princip mig igår & 19 blev väldigt lite firande genfört med förra året. Men fick väldigt fina saker: 
- Rassle biljett
- Wacken biljett
- Pengar
- Presentkort monki
- Hudserie
- långklänning
- Volangklänning +basic klänning.
- Hatt
- Ring
- Haremsbyxor
- Underkläder
Så jag är väldigt nöjd. För pengarna från mormor & farmor beställde jag mig sedan en onepiece, kan knappt bli bättre :) 


För övrigt vaknade jag nyss, vilket ger mig aningen ångest. Var väldigt trött efter danslektionen imorse, och ännu tröttare med tanke på att jag vaknade stup i kvarten hela natten. Jag uppskattar alla gratulationer på facebook supermkt, men just inatt hade jag uppskattat om min mobil velat sammarbeta ännu mer. Så ljudet som uppstår då folk skriver i min logg ville inte stänga av sig :)
Så när jag kom hem, så somnade jag ordagrant över historia boken, efter att läst 2 sidor.. Så ah, jag har ju nåt att göra nu iaf.
km i lördags (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0