Svett och hårproblem.

Heyheyhey (y:et endast för att nå upp till min coolhet på bilden). Vart inne i skolan och dansat av mig lite idag, sitter här svettig, fin och ska snart bege mig till gymmet:) Kvällen ska sedan gå till att plugga naturkunskap, det sista provet innan kursen är slut, otroligt skönt. 

För övrigt känner jag att jag har vissa problem idag.. Satt och kollade igenom mina gamla bilder och funderade åter igen. Vad hände med mitt långa tjocka hår? och när vill det komma tillbaka igen? Tycker mitt hår är lite elakt.. jag ger mitt hår allt, och vad får jag tillbaka.. näe detta gör ont :D Jag plattar och färgar det iprincip aldrig, vårdar det som bara den och tvättar det med 2-3 dagars mellanrum. HÅRHELVETE NU SKA JAG GÖRA MOTSATTSEN!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vart har du köpt din locals keps ? har leta överallt men hittar ingen :(

2012-04-25 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0