Lite av varje.


Oups, jag hade visst ett liv här också..
Hinner faktiskt inte riktigt med, men idag har jag varit inne i skolan på min lediga dag och fått en massa gjort & det känns otroligt skönt såhär i efterhand. Har även tagit mig till gymmet och tränat på riktigt, ja nu ska jag faktiskt ta tag i det här (har väldigt gott samvete).

Fast jag måste då säga att jag njutit en massa av livet de senaste dagarna. (Förlåten för jag inte orkar förstöra det med att sätta mig vid datorn). Förutom min dumma skola så har jag köpt otroligt mycket kläder och levt vardagslyx (ja jag är pank nu..) ätit en massa muffins, befunnit mig i städer där jag inte brukar vara, festst som bara den och dansat som bara den till Rebecca & Fiona.
Lite nya favoriter, resten orkade jag ärligt talat inte ens leta upp.. Nu vill jag ha pengar igen, så ja kan köpa dom där fina tygkassarna på tshirtstore som jag tittat ut. Längtar även till h&m ´s nya kollektion kommer (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0