Shuuulullluuu.

Hejsanhejsan, jag lever och har det asbra (mest om jag får elda upp skolan). Ligger hos elinn, dricker kaffe, gosar med tyson och försöker gå något vettigt gjort.. men jag nyser mest & elinn lämnade mig (svinskönt). För övrigt håller jag nog på att dö av stress, om 1 månad och 5 dagar är det dags för studenten och av dem dagarna har jag knappt 15 skoldagar kvar. Man borde tycka att det är skönt, men jag har mer svårt att hänga med.

För övrigt så är det lika varmt här som hos alla andra, igår solade vi på 30husets tak, det var awsm. Förra veckan skrapade jag upp halva mig pga longboard. Det är typ det som hänt och 20miljoner saker till som hör till sommarvärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0