Tråkig måndag-

Jag har blivit väldigt dålig på det här. Faktiskt första gången jag sitter på min kära dator på över en månad, om man nu räknar bort skolarbeten & att lägga in foton. Att sätta sig här var bara deprimerande, man lägger märke till vilken tråkig vardag man har. För övrigt mår jag mest illa och har inte haft såhär mycket ångest på länge. Men det är faktiskt bara 1,5månad kvar till studenten och till och med jag borde kunna fixa det här! Men jag har haft ett bra lov: - passat huset och känt mig vuxen. - festat som aldrig förr. - solat, grillat & druckit massa tingsryd. - åkt longboard och haft fina människor omkring mig. - tagit en spontan tripp till malmö. Men nu blev det kallt igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0